sthlm, eskilstuna, kalmar



För alla er som såg oss i sthlm och minns den mystiske mannen ur publiken som kom upp och gav oss det grymma munsspelsolot kan hitta mer om honom
här. en stående plats i vit päls efter den insatsen. ni som länsade byteatern i kalmars percussion-låda och jamade med oss har också för evigt en stående plats hädan efter.

från och med nyligen finns nu även skivan på spotify

ni som bor i malmö har chansen igen på banco stortorget torsdag då vi spelar med dipper, mfmb och per sunding.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag har ett tips. Det består av tre steg. Steg 1 - Gå in här - http://www.rainymood.com/ - och sätt på ljudet. Steg 2 är att sätta på Vit Päls - Wu Tang Clan. Steg 3 kan man göra vad man vill med, men njuta är en höjdare i sammanhanget. GÖR DET!

2010-03-22 @ 22:05:39
Postat av: Anonym

sweet mix

2010-03-26 @ 10:39:55
Postat av: blirger

Jag hade en dröm för ett tag sen.



Mina kära föräldrar hade beslutat att skicka mig till USA för att av-transifiera mig (kan ha och göra med att jag har långt hår). Av-transifieringslägret hette för övrigt transamerica (som filmen).



När jag kom hem (från USA) så var jag skitsur på mina föräldrar för att de har skickat mig på avtransifieringsläger. Men en psykolog kontaktades för att min och mina föräldrars relation skulle förbättras. Det hjälpte! Vi tyckte om varandra igen. Just då förvandlades min pappa till dig (Calle). Men du var fortfarande min pappa.



Jag sa, vad härligt det skall bli i sommar då vi kan vara med varandra en massa, som far och son. Men då påminde pappa (du) att du hade ett jättestort projekt för sommaren så vi skulle inte få så mycket tid till varandra.



Projektet bestod i att förena alla IKEA-anställda i Sverige och Norge för en ost och rödvinsfest som skulle hållas på en ö mellan länderna. Det sista som hände var att vi var på ett ICA och skulle köpa en sån här gigantisk ost som inte är uppskuren (så som den är när den lagras alltså). När vi kom fram till kassan så kostade den typ 2-3 tusen varpå du säger "Oj! Att ost är så dyrt!".

2010-04-14 @ 17:19:22
URL: http://myspace.com/blirgermusic
Postat av: Emma

Hej, vill bara veta om ni vet vilken dag ni spelar på Malmöfestivalen. Har kompisar som kommer från Spanien och dom vill inte missa er för då dör dom! tack!

2010-06-04 @ 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback