2010-06-25

Här är så fruktansvärt varmt att man typ inte kan göra något. Varmt i stan är liksom varmt som på inga andra platser.

Igår var vi på en utställning. Den enda engelska skylten talade om att det var kinesiska saker från 1500-talet och att tao ska uttalas dao.


I höstas var jag så olycklig. Skrev på en uppsats som aldrig blev klar, vit päls låg nere och jag gick till samma barer bara för att jag inte visste vad jag skulle göra annars?


Så på många sätt blev jag glad överväldigad och glad på eftermiddagen när telefonen ringde och jag fick ett fett jobb i sthlm till hösten. Tog carro på middag och skåla med champagne. Bara för att ligga vaken inatt. Vad har jag gett mig in på?


Well


hej dao


Kommentarer
Postat av: Victoria

Postat av: trot

hej. får jag bli vän med dig när du kommer tillbaks till malmö? jag heter felicia.

2010-06-26 @ 01:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback