en som har allt

för länge sedan. vi kan säga tio år sedan. drömde jag att jag hade fest och att alla var där och att vi satt vid ett långt bord. sedan kom där in tio sjömän genom dörren, bärandes på en enda lång landgång på raka armar. landgången fick perfekt plats på det långa bordet och alla åt vi och skrattade så gott. jag har fortfarande inte släppt tanken på att göra verklighet av det där en dag. kanske idag. när mitt hjärta är en finne som kan klämmas. nu är jag en älskling som har lämnats. hör av er om ni vill supa er fulla. klä er i märkliga kläder eller åma er som kräftor. jag är med på allt.

och
det är
dags för en ny spotify-lista som har allt

bob hund är absolut inte med, men jag tycker nya omslaget är roligt


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja de e allt ett roligt omslag de! Ett snyggt omslag var däremot The orphan of zhao me Stephen Merrit, har helt glömt bort att den skulle komma. Det är musik till en opera va? /J

Postat av: calle

vet inget mer om den än att jag hittade den på spotify. jag, kenta och mff saknade dig på vinnys igår.

2009-05-05 @ 18:04:57
Postat av: J

Mitt alibi: jag satt på ett tåg. Annars hade jag läääääääätt varit där. Ikväll är det istället Arsenal vs. Man U på sexan hemma i tv-soffan, lite rom å cola på det så är ungkarlskvällen räddad. Pepp?

2009-05-05 @ 19:16:20
URL: http://non-de.blogspot.com/
Postat av: calle

du det låter skitbra. har en promenad att göra först. när börjas det?

2009-05-05 @ 19:37:59
Postat av: klas

å tack.



räddningen från denna musikaliska öken jag befunnit mig i.

2009-05-06 @ 12:24:49
Postat av: Caroline

Tack för listan. Min spotify funkar igen. herlit.

2009-05-06 @ 14:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback