the argument

jag är ledsen för att jag aldrig fick se the cure när de var bra. men igår fick jag se the argument. de kommer att gå så fruktansvärt långt. jag satt mest och funderade på hur jag ska nästla mig in. problemet är att de redan är komplett asbra. farsans gamla skärp som jag byggde om till gitarrstrap och gav till klas en gång hade i alla fall lyckats nästla sig in i bandet, men gjorde tyvärr riktigt dåligt ifrån sig. stackaren som använde det tappade basen i var och varannan låt.

den här listan är kort, men idag ska jag leva blott för att få höra den igen.

ps. vit päls på möllevångsfestivalen. lör 25e.

Kommentarer
Postat av: klas

Fan att man missade det.



Det blir väl till att ställa till med nån klubb och boka dom istället.

2009-07-19 @ 22:40:17
Postat av: Caroline R

Jippie spelar ni i helgen? kommer

2009-07-20 @ 10:26:19
Postat av: calle

vi spelar 22:30 på siffran 23. d.v.s. pop/rockscenen i folkets park. http://mollevangsfestivalen.net/omr%C3%A5den.aspx

2009-07-21 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback