bollen e go

skillnaden från att vara 27 till 28 var att jag började laga mat med förkläde. idag satt jag i matsalen och snackade om att jag ville ha ett förkläde som det står slowfood på. främmande för mina egna ord.

sen var jag hos dokotorn för att kolla mina födelsemärken. när jag tog av mig tröjan märkte jag att jag hade ketchup på magen. jag försökte dölja det. pilla bort det när han kollade rygg.  jag erinrade mig att jag ätit ett ägg i korvbröd med ketchup till middag kvällen innan och att jag tappat den då jag vattnade blommorna på samma gång.


Kommentarer
Postat av: Mandy Juno

hihi ketchup :) ikväll är jag Huckleberry Finn och sitter och myser i min hatt och är grymt nöjd. det är trevligt läsa om ditt liv.



ålder är en social konstruktion tror jag!

Postat av: Kristoffer

Du, jag trodde du fyllde 29?

2009-04-21 @ 10:36:38
Postat av: calle

jepp och det som hände var att jag inte bara vill ha ett förkläde. jag vill att det ska stå slowfood på det också.



slowdance, slowhands, wine and romance, yeaaah!

2009-04-21 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback