what´s my motherfuckin name

en sak är riktigt bull med pedagogiken på MAH.
varje gång någon ska ta ett exempelnamn till ett exempel på vad en elev kan tänkas säga, så heter eleven i exemplet alltid Calle. Det börjar bli så enormt frustrerande. bla bla bla och då säger kanske lille calle det att bla bla bla.
vafan. bra historia hörru, men jag tror inte Calle säger så. jag tror han heter magnus.

elever lyssnar på ljudband


idag innan AFV slutade. innan det häftiga namnet vin di bona dök upp. och innan Tom Bergeron sa "If you get it on tape, you could get it in cash", så sa Bergeron att de även hade klipp på sin hemsida. det var inte bra nyheter i tanke på att jag flabbar så att jag typ måste gå och ta en dusch efter att jag kollat på det där. hemsidan var visserligen inte så rolig. men det fick mig att inse att man även kunde streama 30-rock från deras hemsida. och kanske är upptäckten trots allt början på något stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback