panodil-zapp

idag har det inte hänt mycket. ett par insikter dock. det finns absolut inget zapp about panodil zapp. bara om man ligger helt stilla och fäster blicken stilla. ballboy e min mest beökta myspace den här veckan. min gamla acer är sannerligen äcklig. det ligger mat under tangenterna och inga USB-portar fungerar. bredvid sängen har jag 20 biblioteksböcker och jag läser i alla. robert wyatt e ändå bra fin. jag orkar aldrig dra upp rullgardinen. den har varit nere i flera dar. ångrar att jag köpte den. men, jag har sladdar och instrument över hela golvet och stora saker på gång och inget annat spelar någon roll.


turkiet


nice skivomslag


och den här snygga affischen fick jag av jonas.

Kommentarer
Postat av: Jonas

äsch... de va så lite. Anytime!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback