make it happen 10 år.

nu kan man räkna löven i träden. det ger mig psykosomatisk bakfylleångest.
clean helg. åkte till falsterbo och kisade mot solen och vinden. till och med gräset var i en matt grön färg som passade asbra ihop med sandens. såg en fet död svan. halsen var så lång och slank. det tänker man inte på när de lever.  en gång för tio år sedan såg jag en död knarkoman på värnhemstorgets toalett. hela dagen tänkte jag på att han hade träskor och att den ena hade fallit av och först på kvällen kunde jag ta in det som hade hänt. då kunde jag inte riktigt tro på det längre. jag bara mådde illa och låg i min säng utan att kunna röra mig.


i alla fall. på onsdag 5/11 blir det riktigt fett. vit päls och blood music på konsthallen. fri entré. 19:00-23:00. skivbolaget
make it happen firar tio år. så det blir även lite film, utdelning av skivor, och konst med bland annat martin jönsson och annat.

Kommentarer
Postat av: Allmoge

Av livets goda finns det också gott om. Pälsen på konsthallen är supergott och bör väga upp känslan av slask och brunt som sprider sig likt kallbrand i lemmarna...

Att missa detta kan vara det som gör att man checkar ut innan våren är här.



Det kommer bli sjukt bra.



2008-10-30 @ 11:46:32
Postat av: Jonas

Yeah! What a fest!!! Det bästa av alla världar sammlade under ett tak!

Fråga: Ska man dit?...

Svar: Är Zlatan världens bäste fotbollsspelare?(ja)

Postat av: ed hardy clothes



Classic exposition, I have also mentioned it in my blog article. But it is a pity that almost no frienddiscussed it with me. I am



very happy to see your article.

2010-08-05 @ 08:28:25
URL: http://www.edhardytime.com/
Postat av: ed hardy shirts

tried to think so, but i found it was not as the same in the actual process. As you mentioned, I still have doubts, but really



thank you for sharing!

2010-08-05 @ 08:29:17
URL: http://www.edhardytime.com/
Postat av: buy cheap ed hardy

Thank you very much. I am wonderring if i can share your article in the bookmarks of society,Then more friends can talk about this



problem.

2010-08-05 @ 08:31:35
URL: http://www.edhardytime.com/
Postat av: buy cheap ed hardy

Thank you very much. I am wonderring if i can share your article in the bookmarks of society,Then more friends can talk about this



problem.

2010-08-05 @ 08:34:52
URL: http://www.edhardytime.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback