den som inte klär av sig behöver inte klä på sig

ni vet när man plötsligt kommer ihåg att just jag e jag. att det jag gör och den jag är är jag. att det finns massor av människor, men att bara en är jag och att det är jag som är jag.

det är söndagkväll och jag sitter och minns just ett sånt ögonblick från den här helgen. det var i replokalen som jag fick ljuset över mig. superkoncentrerad och bankandes på två bongoskinn med klaves i nävarna och med munnen krökt som en hulk hogan mustasch. jag satt och tänkte på att jag inte skulle glömma att ta med bongosarna hem och att jag skulle kunna bära dem i systemetkassen tillsammans med vinaren som jag köpte på vägen hit.

hur hamnade jag här? frågade jag mig själv.
kvällen innan skulle jag bara ta en öl, men jag kom i partymode och hann med: mello yello, moosehead, izikayakoy, fagans, mrs brown, la courone, tempo, möllan och babel. dessutom lyckades jag få ett knytnävsslag i bröstet på restaurang möllan och en jävla massa nya danskompisar på
i love på babel, men det är en annan historia.

och just det. det ringde nyss och jag fick frågan om jag ville vara med och uppträda på stand up klubb i lund. ni har nog missuppfattat vad jag gör, sa jag. sedan tackade jag ja i alla fall.
gulp.

Kommentarer
Postat av: Jonas

ooops, stand-up. Svårt men kul!

Big balls måste innehas för att våga, cred!

Postat av: Magic Marky Mack

Hej! Vart vänder man klacken om man vill köpa vit päls skivor? Och vart tar ni egentligen vägen på pälsfria fredagen? Tjipp!

2008-11-25 @ 01:34:45
Postat av: calle

när det blir är hemligt...



skivor. hm. det e nog på gång. ev. skulle jag kunna skicka en box. eller kom till landet imorn så får du en singel.

2008-11-27 @ 00:07:35
Postat av: ebba

jag vill också köpa skivor mer än gärna. men är tyvärr för ung för landet.

2008-11-28 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback