hello artlovers#34

I fredags var jag och min bror och kollade på skillinge if som spöade wä med 5-1 i en glänta i skogen. linjemannen var mer fokuserad på att smälla myggorna på benen än matchen. jag tappade allt förtroende för honom när han dessutom svarade på frågor.
därefter blev vi bjudna på fest i en väderkvarn. 4a runda rum som låg på höjden.

nästa dag gick vi bakis längs en öde strand. vi slog oss ner och satt tysta ett tag då plötsligt en naken man springer förbi mig ut i havet. vilken störd människa, tänkte jag. sen insåg jag att det var min bror och då åkte jag också i utan att hinna tänka mer på saken.

Bilden ?http://www.dn.se/content/1/c6/60/78/20/naknamanpuff445.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

hursomhelst såg det ut så här, minus hästarna. frågan är om oscar matthiesen förstod att han var gay när han målade "skånska dragoner rida till bad" 1904-1906. artlovers. det här är ett masterpiece. muskulösa män och muskulösa hästar som med försiktighet möter havet. de yngre i täten och de äldre efter. hela idén med att rida naken är för mig så vansinnig att jag blir rent lycklig. I love it!

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag visade jag det här inlägget för min syster och svåger, jag har skickat länken till min far i tanken att det kunnat tjäna som själsligt balsam då han tyngts ner av arbetsbörda, och tidigare använt det som isbrytare under strama umgängen med mitt ex och två arbetskamrater (olika tillfällen). Det är så himla förlösande. Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback