över ok-strecket

jag kan inte med ord beskriva hur jag älskar för-våren. jag njuter av att kunna cykla utan handskar och man behöver inte bli förstenad av skräck när det börjar regna längre.
i två veckors tid har jag varit tvungen att cykla ut till mina föräldrar varje dag för att gå ut med deras hund. egentligen skulle hon ha avlivats innan mina föräldrar for, men det blev liksom aldrig av. många nätter har jag också sovit där. då känner jag mig lite som en lantis för jag har egen trädgård och där finns ingen man känner. på malmborgs är det bara pensionärer med rabbatkuponger. förutom jakob moberg, som man kan sitta hos och spela schack och dricka rött på kvällarna. sedan går jag hem och skedar hunden i hennes korg en stund innan jag går till min egen säng. det kan hon vara värd fast att hon e gammal å långsam som en skiöldpadda. ty kärleken är blind.






ps. mysteriet med
svart päls fortsätter...
http://teneriffarecords.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: svart päls representant

in the summer all the hikers hike out for the highest peaks
All the children watch the cricket and they never wash for weeks
In the surbubs young protestors write "Black And White Unite"

Postat av: calle

tack för IP-numret....

2008-03-17 @ 23:47:30
Postat av: calle

ps. don´t worry. jag har egentligen ingen aning om hur
jag skulle kunna få ut något av det.

2008-03-18 @ 21:42:49
Postat av: s p

phu, då kan vi äntligen andas ut här i högkvarteret. man har ju hört hur det går för de som tjallar. m sitter i ett skyddsrum, och det är allas vår stora skräck att man ska åka dit!

2008-03-19 @ 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback