klas on the big screen



klas har sålt den helt fantastiska låten baby blue till LTH.
Det är den i särklass fånigaste film jag sett och kanske har dem lyckats casta världens mesigaste människor till den.
fast nu vet jag äntligen vad det är han läser.

http://www.lth.se/studera/studentliv/film_high/


----------------------------------------

hannes myspejs. jag besöker den ofta för att få höra "no ending".

image367

den här bilden blev årets bild 2007 i min memory-lane.
I förgrunden syns joe masics som om möjligt blivit ännu sunkigare med åren och en äkta snubbe som uppenbarligen är starstruck. lou barlow ler, men behöver uppenbarligen cash eftersom han återförenat både sebadoh och dinosaur jr och på så sätt blivit en instituion för att allt som är sorgligt med rolling stones redan hänt med vår generation. om 30 år kan man alltså köpa biljetter till the strokes med motiveringen att det är sista chansen innan de dör.

hursomhelst. i bakgrunden står i alla fall en glad linslus i gult regnställ med en nacho-tallrik.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha. Precis så tänkte jag också! Susanna frågar mig ibland vad det är Klas läser och jag tror alltid att jag kan svara men det kan jag aldrig.

Postat av: marcus

silent man is the new loud

2008-03-26 @ 14:39:45
Postat av: Rogert

Fast nu är jag mest peppad på att se J Mascis med Witch. 1 maj på debaser sthlm. Kan bli huuur bra som helst. Undrar om killen i gult regnställ ska dit..?

2008-04-09 @ 13:23:55
URL: http://rogertsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback