dodsruna

jaha da har rossi slutligen gatt och lagt sig for den eviga vilan.
farval. det var fint alla dessa natter som vi sovit ihop. jag ska behalla dem som nagot stort i mitt minne for evigt.
det kanns bra att veta att du fatt en fin plats i himlen. allt annat vore otankbart. du som aldrig erbjudit annat an gladje. din varme och din karlek ar mitt absoluta foredomme bland alla jag mott. av dig har jag haft sa mycket att lara. tack for allt min van. familjen ar inte langre vad den borde vara. men jag ar inte bitter. ditt ode var att ga fore oss. det har jag alltid vetat. anda kanns det sa svart. ett litet ljus brinner for dig pa wexford street i Dublin. ta hand om dig. alskar dig for evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback