london

image368
jag å min bror på tunnelbanan

image369
en ko-mumie.
på kvällen åt jag av misstag kyckling i camden och i sömnen blev det till att jag hade ätit mumiekött. det låter förståss skittöntigt. men den tanken kan fortfarande få mig att må illa när som helst.

image370
på en bar med christine kunde jag inte ta ögonen från en kille som var så fruktansvärt lik tupac. till slut var jag tvungen att be christine ta en bild på mig. i alla fall få det att se ut som om hon tog en bild på mig, medan vi i hemlighet plåtade tupac. men surprise. det blev ingent på bilden. ty alla vet att det är så spöken jobbar.

nu ska jag se
hottie and the nottie. ty så jobbar ett secret fan. de stödjer sina idoler i allt and i love paris!!

Kommentarer
Postat av: Athena

london är den bästa staden alla tider!

Postat av: Frida

Jag har bestlutsångest över vilken outfit jag ska välja idag, släng gärna en kommentar om vilken outfit jag ska välja idag! Tack på förhand! ^^
http://ladypopsie.blogg.se/

2008-04-01 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback