vit päls på wermlands

snart är det helg:

På lördag (15e sep) spelar vit päls gratis på
wermlands. Kocky, spelar också. La vida locash spelar skivor.


Gå in på www.oeacademy.org och skriv ut och ta med en inbjudan, så kommer du in gratis. Om du inte pluggar vid Lunds Universitet måste du besöka Wermlands Nation i förväg och få ett gästmedlemskap. Nationens kontor håller öppet till 18.00 den 15/9.

Risken att det blir överfett är överhängande så hoppas vi ses där!!



Sedan måst jag passa på att tipsa om det här på samma gång. Jag var där förra året och det var övertwee och härligt. Enligt utsago ska de hålla på hela natten, så jag är inte främmande för att sticka dit en bit efter vit päls konserten på wermlands. följ med.



Kommentarer
Postat av: Jon

Med risk för att verka trög: Det räcker alltså inte att bara skriva ut biljett på www.oeacademy.org, utan man måste OXÅ besöka wermlands innan? tack på förhand. /Malmöbo

2007-09-14 @ 14:00:13
Postat av: calle

ja. man måste ha någon form av studentleg är jag rädd. pluggar du? arangören sa att han skulle fixa lite sånt skit imorn. och i så fall skulle du kunna ge mig dina uppgifter, så kan jag be honom fixa ett till dig med, och alla andra som är intresserade för den delen också...

2007-09-14 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback