good enough

Det finns nog inget jag älskar mer än såna femtiotalskörer... Mina ben börjar sprätta varje gång.





jag var i skillinge i veckan. när sädersärlorna börjar åka framför bilen, skuttandes i luften då vet man att man är nära. Jag sa åt farsan att sätta av mig på stranden och därifrån gick jag hem. insekterna summa och vinden blåste och var lite blöt. på ett fält plockade jag två majskolvar som jag bar på ett tag, sedan huttade jag ut dem på ett betfält. jag satt också en stund på några höbalar och ringde ett samtal. jag älskar landet så mycket. då är jag lycklig. 9 ggr av 10 blir jag deppig på klubb. men aldrig på landet. nästa vecka är jag bjuden till johns lantställe i bohuslän för att fiska hummer. här är en bild från när jag var där förra året. när jag tänker på det, tänker jag att livet änå är allt bra gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback