Stockholm 12 h t/rt.

Igår var vi i stockholm med band in box för att spela i UR, så håll utkik efter ett program som heter garage på kunskapskanalen i höst. Där fick vi turas om att gå in i ett rum och sitta i sminkösens stol. Själv hade sminkösen tjockt med spackel och jag blev orolig efter att ha sett att hon gjort Hannes till sin like.

- måste man ha sånt där, frågade jag.

- Tro mig, sa hon sårat och snart såg vi allihop ut som zoolander när han sminkar sig till en svart.

 

Efteråt gick jag och carro och såg malmö spela 1-1 mot hammarby på malmö-suporthaket after. Där träffade jag också en del gamla vänner som jag fick tillfälle att fajva under alla de gånger jag reste och satte mig under den matchen.

Sedan sken solen på götbacken en stund och vid kl 23 tog vi nattåget hem, där jag sov gott efter en ivrig diskussion om hur man kan ligga skönt på den besynneliga SJ-kudden.


image250

Och så för en i sammanhanget ingen anledning alls lägger jag in en bild från när jag, edde och erik var nere vid kalkbrottet för någon vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback