De fem

När vit päls för ett par veckor sedan var med i city blev jag ombedd att göra en lista på fem personer som inspirerat mig. men listan publicerades tyvärr aldrig. synd på en bra lista kan jag tycka och publicerar den istället nu och här.


 

fem personer som inspirerat mig

Billie the visison and the dancers: för att lars tyker att man ska göra det man vill.

Evert taube: men bara för stilen med hatt och färska blommor. S.B. Taube kunde han med. På sitt sätt...

Daniel Andersson: för att jag så lätt och så ofta glömmer att jag egentligen älskar malmö.

Caroline ringskog: För att hon är ärlig i det hon gör. Och det är viktigast av allt!

Felt: för att jag så autistiskt bara lyssnat på me and the monkey on the moon hittills i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback