det var en fin helg!!

image257
image258


Kommentarer
Postat av: Laban

Priset för bästa tenniskläder går till mannen med en boll fastspikad i pannan.

Postat av: Klas

ja bollocks vilken helg!

2007-06-04 @ 10:40:29
URL: http://www.myspace.com/klas1
Postat av: calle

du var sorgenfri-opens badboy då du utmanade den vita sporten med neonrandigt och en bollsvulst.
men fan vilken go turnering det blev. på kvällen ville mina ben bara ligga. och jag kunde knappt hålla mig vaken.

2007-06-04 @ 12:14:07
Postat av: Allmoge

Jag röstar för carros persikotischa, den var så mycket tennis som det blir. Laban tar nog faktiskt hem alla andra poäng som jag har att dela ut, shit man vad han servade hårt och snyggt.
En faboulös helg helt enkelt, kan bara bli en bra vecka!
Grattis Hämndr förresten, han vann la?

2007-06-04 @ 13:40:54
Postat av: Laban

Haha! Jag gick in och dominerade ett servegame med ett ace och några andra godsaker sen fick jag bara in en förstaserve till och var mest sur och slängde racketar. Hämndr var ju den perfekta vinnaren med sitt överlägsna spel och Allmoge du var löjligt duktig också.

2007-06-04 @ 14:08:51
URL: http://www.myspace.com/theoneandonlyteamlk
Postat av: Klas J

Det var en riktigt bra turnering! Nästa helg ska jag dock på bröllopsfest i Mullsjö så då får någon annan komma sist i turneringen :-)

2007-06-04 @ 14:29:11
Postat av: calle

det var i så fall den första persika jag sett som såg ut som körsbär. menmen. vad vet jag snubben är ju trots allt lärare.

2007-06-04 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback