det nya

mitt liv tycks gå efter cykeln: fullt flow och häcken full - till nästan ingenting. mycket till inget till mycket till inget. å nu är det nästan inget. om dagarna är jag seg i starten och i går laddade jag ner en massa toto bara för att åter-konstatera att jag inte gillar det.


förutom att måla i mitt kök har jag spelat in lite.

först gjorde jag med nästan ingen text.
så då gjorde jag en babblig. jag sjunger om allt som hänt den senaste månaden, så att alla ni som undrar kan lyssna och veta det. när saker stannar upp finns det också tid för summering...
check it out!

Kommentarer
Postat av: calle

suck. låtarna kan inte spelas på myspace än vad jag förstått. tom har haft mycket att göra sa han, när jag påpekade detta.

2007-06-28 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback