nöjesguidenfesten 07

Och jag som bara hade tänkt sitta hemma igår. men så pratade jag med ola och han var så pepp, så det blev nöjesguidenfesten i alla fall.

24580-174

ja kolla vad pepp han var
!!

24580-175

och kolla vad festligt där var!

24580-176

och kolla in det där steget från mia a.k.a. dancing queen ekman, för att inte tala om tuben som låtit sin basker matcha lisas sweater. det är ändå en riktigt clean stil om någon frågar mig. ta en även en close up på killen i förgrundens armpit. det är ingen quiter det inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalle! Jag minns inte vad vi säger och vad vi säger, det blir samma. Jag har iaf kollat upp det här med crepes och motorprinsen. Det finns ett sammband! Det är tydligen dokumenterat att Prins Bertil kunde vräka i sig "hela kompanier" räkcrepes dränkta i hallandaise. Om han inte också varit tennisprinsen hade han nog blivit fördjävla fet.

2007-01-07 @ 18:24:58
Postat av: Anonym

vad vi skriver och vad vi säger menar jag...

2007-01-07 @ 18:25:15
Postat av: Björn

Det är jag som är killen i förgrunden. Jag är ledsen för min äckliga men samtidigt mycket käckt peppade framtoning. Du bjöd på många galanta danssteg Calle.

Postat av: calle

björn. du var asgrym! å jag tycker bilden ger dig kanske inte full, men ändå stark rättvisa!

första knepet i dansskolan är smajlet. har man bara ett smajl så är man till 99% king. resten är bara lite finslip. jag menar kör man skitsnygga moves och kompar det med en tuff, sur eller t.ex. snuskig min. ja då vill ingen dansa med en. och ditt smajl var bländande!

2007-01-09 @ 15:47:47
Postat av: Björn L'amour

Oh tack! Nu är man ju riktigt peppad för en helg med samma teknik. Höger, vänster, höger, snurr och så hötta med armen som min kompis på mellanstadiet alltid gjorde. Jag funderar dock på en annan skjorta som inte avslöjar entusiasmen fullt lika tydligt.

2007-01-11 @ 11:00:27
Postat av: 24 hour protective

haha. den där dansen. jag ser den framför mig. tror nog det fanns en sån kille på varje mellanstadieskola...

2007-01-11 @ 13:29:00
Postat av: Laban

Bästa sommarsvettminne

Jakob får inte följa med i taxin efter l´amour på retro för att taxikillen tror att jakob hällt vatten i baksätet av taxin men han hade barit satt sig där typ två sekunder. Sinnessjukt svettig afton minns jag och ett bra nattbad blev det. Klas tappade sin mobil i vattnet. Åhh jag längtar efter sommaren.

2007-01-12 @ 00:26:47
URL: http://husarm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback