glassfab

här är en liten exklusiv nyhet för dig som hittat hit och som nästan ingen känner till:

imorn vid 16.30 spelar vit päls på glassfabriken.
och innan dess spelar en snubbe från göteborg som heter nils.

ja det är till och med så att inte ens jag vet så mycket mer om det här.
men jag kan inte tänka mig att det kostar nått.
jag kan inte heller tänka mig att glassfabriken har nån större scen eller stage-utrustning... men så är det ju å andra sidan också en söndag. och vit päls är sjukt bra som vanligt.

Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad ni var bra! stort tack för att ni kom och spelade, trots mindre kaos och förvirring och, som sagt, minimal scen.

2007-01-28 @ 19:09:11
Postat av: calle

oh man tackar. bra söndagsklubb.
där var många som tog bilder. gjorde ni? i så fall hade det varit kull att få se.

2007-01-29 @ 10:28:44
Postat av: sara

japp, karin fotade, ska se om vi kan lägga ut bilderna någonstans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback