första inlägget 2007.

Ja tack för igår allesamman. min röst la av på efterfesten, men idag har jag nått, inte allt, men nått. men vem bryr sig om sin röst när man ändå inte har nån gitarr längre. buhu. den försvann ur replokalen. om nån har den eller vet vem som har den så hör av er. och tack laban för efterlysningen efter den på husarmbloggen. nåväl. här är lite bilder. kolla in bröderna borgekes hårrännor på magen. imponerande. och kolla in jens. han improviserade fram och sjöng över hundra verser om rickard hoberts tre solar. och där var visst nån som spelade in det? finns det så vill jag höra det igen!

24580-17124580-172

Kommentarer
Postat av: Laban

Hej Calle!
Ett litet plåster på såret är nya Tafra videon som nu finns på husarm.

Postat av: calle

å sjukt bra! jag fick gåshud.vilken actor han är ändå. för att inte tala om peter (han som blir stoppad i bilen).

2007-01-02 @ 14:17:39
Postat av: Laban

Lätt! Och sjukt mysigt att hänga med alla underbara Haninge människor på andra sidan vattnet, dit vill jag under 2007.

2007-01-02 @ 14:41:17
URL: http://husarm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback