folkets park 10-14

imorn ska jag dela ut punkt se mellan 10-14 utanför coop vid folkets park. om jag nu inte fått allt om bakfoten och sånt händer tyvärr i min värld.
jag vill uppmana alla att komma förbi och dynga lite med mig. kom i skift. så blir dagen uthärdlig.

här är ett utdrag ur min dagbok från sist jag jobbade. då frös jag hela dagen och blev sjuk. det är jag fortf, but it´s allright!

jag har inga cash. jag har sten.

så jag tänkte attjag skulle börja jobba för punkt se i mellandagarna. så jag gick på en grupparbetsintervju, där den första sa: "jaoo e glaoo, pussitiv, å så nått annat å sen nått annat." å nästa fatta vinken, å sa: "Jaoo e glaoo, pussitiv o.s.v." hela tio stycken. å alla ba: "jaoo e glaoo, pussitiv". och de flesta lät så jävla opeppade samtidigt. men det spelade ingen roll. för vi fick jobb allihop.

så i morse stog jag i mina skittöntiga skor och min skittöntiga jacka och mina skittöntiga vantar och pratade med en jugoslav i fyra timmar som delade ut city. och han redogjorde om sin fru och alla sina älskarinnor. hans familj hade gett hans fru ett halvt kilo guld när de gifte sig.

en annan höjdpunkt var när jag gav en tidning till daniel andersson. jag ville bara skrika så som jag alltid skriker när landslaget spelar. "In med danne nu för fan så vi får nån ordning på det här!". men allt jag gjorde var att lägga huvudet på sned och säga varsågod och Danne bara: "Ok då!".16:08

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyre, ring nicholas direkt nu på morgonen. vill arr du kommer

2007-01-03 @ 02:14:07
Postat av: Laban

Wow! Jag hade inte klarat att kolla på Danne i punktse
kläder men det var strongt gjort.

Postat av: Sinnesgrön

Calle. Din blogg är den enda bloggen jag inte hatar.

2007-01-03 @ 07:34:27
Postat av: thank you peer

!

2007-01-03 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback