pisset bland de tolv

min bror sa att det ska snöa en hel decimeter i dag. tror det var därför jag vaknade och var sjuk. det är sällan jag är sjuk. men ofta som jag känner efter. sepciellt såna här dagar.

å februari vad jag hatar dig. ett starkt och uppriktigt välriktat hat. jag tror aldrig du gjort ett skit för mig å nästa år ska jag göra allt som står i min makt för att slippa se dig. hur känns det att vara pisset bland de tolv?


nu ska jag bjuda på en låt som jag fick av
nicholas i veckan när vi hade msn förfest. och som gått varm i min i-tunes sedan dess. Hal - worry about the wind.

Imornbitti åker jag till sthlm. ha en bra helg readers.

Kommentarer
Postat av: christine

oj, hoppas du kom iväg till sthlm, verkar inte som att det går några tåg

2007-02-22 @ 09:44:25
Postat av: calle

sprang ner till stationen imorse när jag insåg att det inte gick några stadsbussar. å just som jag insåg att jag mot förmodan skulle hinna i tid, så visade sig allt vara inställt. var inte det en sugig historia så vet jag inte vad.

men det har precis ordnat sig och 17.14 är jag på väg.

2007-02-22 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback