nästan en fin dag

24580-298


idag var jag och mina rollerblades, loppisfynd, strl 45 på ribban.
och när jag cruisade som mest upptäckte jag att min mest badade brygga i världen ever: polisbryggan, aka isbjörnsbryggan, aka bryggan närmast småbåtshamnen hade blivit nakenbad. VA! ingenting kommer någonsin bli som förr, tänkte jag och såg alla vita ass som gick där i buskarna och gick där på bryggan.

tro nu inte att jag deppade ihop för det. cause you may leave your hat on...

image299


sedan åt jag med mina föräldrar på speedy lee framför tommy körberg på stortorget. maten smakade gräsligt, men det märkligaste var att min mor kallade det för kinesmat med hårt k, istället för kinesmat med tje-ljud så somdet heter. alltså kinesmat och inte tjinesmat. jag sa inget. men jag har tänkt mycket på det. varför sa hon så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback