au revoir

Image:KMG Booster, Speed, night.jpg

sjuka saker som hänt mig under malmöfestivalen

1.någon tappade sin sko när de åkte booster, den sjuka karusellen vid raul wallenbergspark och den landade likt en brinnande meteor bredvid mig.
2.jag träffade ola johanssons pappa benny johansson längst fram på klaxonkoncerten.
vad gör du här? frågade jag.
klaxons är typ mitt bästa band, svarade han.
3. Jag fick extra ostsås i tex-mex ståndet för att jag kom nära stängning.

ok. alltihop var lögn. så här lång tid tog det för mitt samvete att hinna ikapp. och jag vill ju inte slösa min trovärdighet på en sådan småsak. som vanligt har det typ inte hänt nått.


jag kommer vara i stockholm till början på nästa vecka. men Nicholas och jag har gjort ett quizz som vanligt till på torsdag. tema årstider. kanske skriver jag nått kul om stockholm när jag är där. stay put. david har t.ex. lovat att vi ska ut och slira i hans räserbåt från slussen och ut i vad vet jag. så jvla gytt.

ps. ni har väl skickat era molnogram idag.

Kommentarer
Postat av: Kent Maack

Hej! Tack för att du är en aktiv molnogrammare. Nu har vi uppdaterat sajten så att man själv kan lägga till molnogram på sin blogg eller hemsida via en "embed-tag". Bra va? Bästa hälsningar från Kent Maack, ansvarig för AIR OPTIX kontaktlinser som låter dina ögon andas och står bakom www.molnogram.se....puuh det blev långt det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback