april is the cruellest month

ja jävlar vad mycket konserter och gött det är i april. 
Med risk för att vara pretto citerar jag öppningen på T.S Elliots waste land:

april is the cruellest month, breeding 
Lilacs out of the dead land, mixing 
Memory and desire, stirring 
Dull roots with spring rain.


Men skit i det.
Ikväll (torsdag) spelar Lovekevins på jeriko. 100kr för den som vill komma in och lyssna och ha en skiva. 40 kr. för den som bara vill skjolla.

På fredag spelar klas på barbro (jag spelar trummor och fredrik bas). det blir en så kallad picknick-spelning. alla får ta med sig egen boose och mat om man så vill och hänga. det händer mer därtill där den kvällen, men det kommer jag inte ihåg. så småningom ska jag hursom till retro där laban bjuder upp till dans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback