kristianstad 06.09.09.

Det här är bilder från när vit päls besökte Kristianstad i går...

24580-110
det här är jens som spelar trumpet och är vår senaste tillökning.

24580-112
Å Laban provade trummorna, vilket han skötte med bravur.
Både Siri å Hannes provade också för första gången att spela klarinet och det lät jättefint, så det får det bli mer av. Barry hade också snickrat ihop en låda som man kunde skaka på och då lät det som om åskan gick lös där inne. den tog annelie till sig och spelade så att låten "paul simon" lät jättefräck.

24580-113
sedan fick vi massor av nya medlemmar och det var ju kul. synd bara att det blev så tomt i publiken.

24580-115
Sedan spelade komon. det var helt sjukt bra. hon sjöng så otroligt fint. hon måste ha svalt en kanariefågel den tösen. och låtarna var så nära och fina och gav mig så fantastiska varma känslor då liksom sakerna hon sjöng om blev så verkliga. svårt att förklara men det var så otroligt uppriktigt liksom och jättevackert. och jag är nu ett stort komonfan!!

24580-116
24580-117
Lisa körde oss hem till malmö igen på natten, medan laban spelade klubbiga och goa låtar. i förgrunden syns hannes fot. tidigt under konserten hörde jag en tjej i publiken som sa: "kolla han är ju barfota", så jag tittade ner och det var han mycket riktigt.

24580-118
barry sov. det ser ju bekvämt ut!
är det inte nått väldigt randigt över den bilden?

/Calle

Kommentarer
Postat av: kay mckrain

heja hannes! så najst.
barfota är inte hippie, barfota är hippt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback