och så helgen...

jag har varit i skillinge/simrishamn hela veckan och fredan kom utan förvarning. jag sov gott på tåget men vaknade just som staden började torna sig och tåget började sölkorva sig så som det alltid gör när man närmar sig. på nyvakna ben snubblade jag av tåget med lurarna på trekvart, samt en metro och en city hängandes från vardera ben. "big city life" sjöng jag.

men what to do? jo så här ser skisserna ut på ett ungefär.
middag kl 19.00 hos en vän. sedan kanske tempo där några
vänner skulle sitta. sedan kommer matte till stan och spelar med sitt band new moscow. och till sist crush. laban ska spela skivor.

och så imorn (lördag)
får jag inte biljetter till camera obscura ska jag lätt gå och se Cirkus Transmopol. som spelar nånstans på ett ställe som verkar lite hemligt men riktigt grymt. ta kontakt med på besök om du vill ha en biljett. sci-fi skåne spelar visst också fick jag höra nu i skrivande stund.

/Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback