internet halleluja

vad gjorde folk egentligen innan det fanns internet? jag kan inte minnas nått. är det sant att om man t.ex. ville måla av en uggla fick gå ut i skogen, eller gå till biblioteket? det verkar faktiskt helt uppåt väggarna.

här är en lista på bra grejer jag såg på youtube igår.
1. borat spelar amerikansk fotboll. 2. 2 cowboyar åkte i en prickig bil med en häst som hette patches och köpte cheesburgare. 3. belle and sebastian live på reading spelandes boy with the arab strap. carro var med. hon menade på att arab strap betyder löspenis. that was news to me. men jag visste inte om jag vågade tro henne. sjunger belle and sebastian om sånt? coolt. 4. och så kanske det värsta. jag vågar knappt tro mina ögon.
en hund som är lide grym på skateboard.

/Calle

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback