lundakarnevalen

till helgen är det lundakarneval och är du dum i huvudet så kan du ju alltid sticka dit.
trängas i timmar för att slutligen se en massa fulla studenter på bilflak. några killar kommer var utklädda till tjejer. några tjejer kanske visar brösten och obs då är det ett skämt. några kanske kastar ut kondomer också som ett skämt för att locka fram ett generande skratt från publiken. sedan är där ganska många som har frack med dekaler och spelar bläckblås och har glasögon. dessa personer heter kanske henrik och obs  dem är nördar.

Ok nu lät jag sur. och
kanske kan man utnyttja karnevalen till nått gott. t.ex. har jag hört att både strip squad, i´m from barcelona och en del andra band ska spela. kanske är det värt. tror inte jag pallar men ändå.

/Calle

Kommentarer
Postat av: Laban

Jag, Jakob och Kopia spelar skivor på Kalmars Nation fredag 22-03. Hör av er så får ni gästlista. Dessutom spelar Martin & Atli samma kväll på AF-Borgen men de spelar till fem.

2006-05-18 @ 09:15:23
Postat av: Calle

Ok. Lycka till. Jag älskar er. men tyvärr är jag i bojkott... "moget calle", kanske någon säger och ja kanske det, men så är det i alla fall. good luck hursomhelst.

2006-05-18 @ 11:42:09
Postat av: Laban

Jag skulle aldrig gått dit annars. Möjligtvis om du & jag återupptog diskutionen från förra gången om harkrankar. Dessutom har jag hört att det gå bra för Petter, men jag vet inte.

2006-05-18 @ 11:51:25
Postat av: Ace

Hihi, där sammanfattade du det!

Oj, bra grejer på Kalmars alltså. Det brukas mottas - hmm, hur uttrycka det ? - frågande... Men lycka till!/J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback