nattcykling

24580-86
det finns många goa loppisar på österlen. här köpte jag min nya cykel.
24580-82
som jag cyklade med på natten.
24580-8524580-83
här är hamnen där jag fiskat och badat efter jobbet. i fredes tjuvlyssnade jag på dansk jazz från en krog. och så smög jag bort och kollade in genom ett fönster och fick se labans farsa riva loss på en banjo. en i labans farsas band spelade trumpet och sa som mellansnack att jag hade en skysst smula. och jag sa tack och tänkte att det var typiskt för ett jazzband att kalla keps för en smula, men lät det passera.
24580-81
en bild på vera som jobbar där jag jobbar på jobbet. och en tjej som var på besök och som jag inte minns riktigt vad hon hette. sasha kanske?

/Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback