Gött liv börjar nu!

Jädrar vilken tråkig föreläsning jag hade idag. tråkig monoton tråkgubbe röst. jag kände att jag ville dö. eller gå därifrån. eller så ville jag spela hockey. kanske knarka en sexdrog. kanske sjunga nått. nått om våren. eller fåglar och deras frön. jag försökte känna efter igen vad jag egentligen ville. och jag ville dö igen. eller åka hem. kanske sitta och glo lite på vägen mellan malmö och lund för miljardte gången. snö. motorväg. feta svarta fåglar på åkrarna. ett och annat träd. kanske äta. lite hungrig kan man alltid vara om man bara känner efter ordentligt. det är som kiss. det finns jämnt om man bara vill. kanske spela in nått nytt. kanske nästa vecka. kanske med barry på tummor. korta misfits låtar med fina melodier och goa texter. I trappen kom jag på vad jag verkligen ville och jag kände det starkt. En riktigt go låt. Riktigt jävla ghettoblaster högt. det är det enda jag vill. gött liv börjar nu. börjar nu. nu. nej nu. Gött liv börjar nu. Seems fine med concretes. gött liv. aaaaaah. mmmmmmh! tututututu tutu seems fine! På söndag ska vit päls till åhus. då ska jag ta med den här låten i bilen. one too many morning också. on the streets the dogs are barking and the day is ghetting dark. tjena.

/calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback