canarie on ice

Vi har startat ett hockeylag. och det är grymt kul. Vi är både tjejer och killar och vill du vara med. var inte blyg med att höra av dig så skickar jag våra täningstider. Igår spelade vi en jättesvettig match och tillsist körde vi sista målet vinner över 20 ggr och jag kom mer än en halv timme för sent till repningen. det var skämmigt, men en helt annan historia.

24580-19

24580-17
Hon kom lite efter oss andra och bar sina skridskor i 2 specialdesignade vita supertyg påsar. En märklig liknelse av att hon rastade sina 2 pudlar svepte genom mitt huvud. Sedan satte hon sig på sargkanten och berättade om dem, deras personligheter och vad som skilde dem från andra vanliga, medan hon snörade dem på sina fötter. Sedan blygsamheter om att hon inte åkt på länge etc. men det tog henne ungefär en halv sekund att åka hela varvet runt, varpå hon satte i gång en piruett som axelererade i fart och lät woom woom woom till sweeeeeoom och avslutades med disch

24580-16
Han bad mig ta ett 20-tal av denna bild, så hör av er om ni vill se övriga bilderna i den här fotosesionen. Obs. lägg märke till att han använder sig av långfärdsskridskor.

24580-15

/Calle

Kommentarer
Postat av: lill-fimpen nordström

the red socks!

2006-02-03 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback