God Jul playlist

http://everyonehasavice.com/wordpress/wp-content/mariah1.jpg

Då var det bevisat. all I want for christmas is you låter lika bra i år!
Helga natt med Jussi B tar vi sen, för att min mormor alltid gick igång på den. Å jag ska spela den högt så hon hör den i sin himmel.
Phil spector julskivan tar vi sen på random. Där finns en hel del att hämta.
klas har också gjort en jullåt i år. den ska naturligtvis vara med.

äsch. jag har dålig fantasi. all I want for christmas en gång till kanske.

Kommentarer
Postat av: Martin

All I want for christmas is Vit Päls EP#4

2006-12-22 @ 20:03:09
Postat av: calle

och den ska du få!
jag är i skillinge över julen och kommer tillbaka den 25e. men den finns att köpa på rundgång för 30 kr från och med imorse.

2006-12-23 @ 01:05:34
Postat av: calle

och här ska ni få receptet till en riktigt god juldrink:

två isbitar
en liten skvätt rom
och resten julmust

rom och julmust kallas den drinken. jättegott. själv hade jag varken rom, julmust eller isbitar hemma, men morsan hade det och en hel del annat som jag inte har. så jag åt mig mätt på vörtbröd i ren eufori.

2006-12-23 @ 01:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback