klas brev

skickade ett mail till klas från Paris och han sa att jag borde börja blogga igen. wtf. här är klas brev:

vi bor i ett slott mitt i stan. typ vid louvren. egen trädgård och allt. här finns en glaspaviljong tillräckligt sval att sitta i på dagarna när jag gör musik. på eftermiddagarna cyklar jag. en känsla som bara går att beskriva med töntiga ord: frihet, lycka, renar min själ... backe upp och backe ner. och så kanske en sån där liten gullig öl på det. på kvällarna äter vi middag ute, eller i trädgården. har hittills aldrig behövt något annat än en skjorta på mig. äter vi i trädgården (t.ex. ost, kronärtskocka och chokladdoppade jordgubbar) brukar det gå förbi turister. då vinkar jag till dem. det gillar inte caroline. hon säger att jag tappar fokus. efter fem minuter kommer där en ny. då vinkar jag igen. bonjour.

Kommentarer
Postat av: Klas

Yes!

Äntligen tillbaks.

2010-06-13 @ 22:15:58
Postat av: Jonas

Gött jobbat Klas! (och Calle)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback