2010-06-18

nytt för detta VM är dräkter som framhäver bröstmusklerna. produktionen är också avsevärt mycket bättre. en match har generellt mer slow motion scener än brave heart. vill jag ha riktig VM-mys åker jag upp till chateau rouge och går på la chope. där går folk nutz. i synnerhet om algeriet spelar. de blåser i de där jobbiga tutorna som om de aldrig vart bland folk.

jag bokar om min biljett och kommer till sthlm den 29e då vi spelar förband till vampire weekend på debaser medis. 950 pers i salongen. gulp.


Kommentarer
Postat av: Patrik

fett att få vara förband till vampire weekend. nästan så jag vill snegla på om det inte går att ta sig upp till sthlm...

2010-06-18 @ 12:40:19
Postat av: calle

tänker på att för en månad sedan spelade vi i dalby för 7 pers

2010-06-23 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback