2010-07-21

vit päls har nästan alltid varit roligt och det är rätt många år.
men sedan början på året har det liksom bara blivit roligare och bättre för att nu ha närmat sig ett tillstånd jag aldrig trott var möjligt. det märks när vi repar. när vi hänger. spelar live och nya låtarna låter meget meget fett. det låter kanske fjantigt för övriga men där är helt säkert magi inblandat.

vad jag egentligen ville komma till var att om det var längesedan ni såg oss, så måste ni försöka göra det snart. inbokat är w.o.w. 13e aug. mö-festivalen fred 20e aug kl 20 och popaganda 27-28e aug.


Kommentarer
Postat av: Ella

Carl Johan, jag tror jag hann säga det till dig 10 gånger på Arvika men fan vad bra ni är. Och ni har hamnat på min topp tio lista, strax under talking heads tror jag bestämt, någonstans ovanför Blur. Och så hoppas jag att du har kvar kantarellen du hittade när du skulle kissa. Och så kommer jag inte komma in på spelningen på Wow, på grund av min ålder. men det löser sig på något sätt, Popaganda tänker jag i alla fall inte missa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback