blommor jag plockat och tagit med mig hem

förlåt bloggen. men du förstår, jag har rumblat. kanske har vi glidit isär, eller kanske är det bara en fas jag måste gå igenom. efter att du sa att jag inte tyckte om dig längre kändes det bara som jag ljög när jag pratade med dig. jag tror inte att saker kan bli som förr. men jag säger inte att de kommer bli sämre. du förstår. mina stigar som jag trampat upp här i stan, höll på att bli så djupa att jag höll på att drunkna i dem. det är därför jag varit borta i två veckor. imorn börjar jag på IKEA i kph. det innebär att jag är här igen. förlåt, men egentligen är du allt bra fånig du som oroat dig.

jag vet. det är inte mycket jag har att erbjuda dig förutom mig själv. och en jävla bra
låtlista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback