unz unz unz. unz unz unz.

imorn åker jag till paris. på en gris. bon voyage till mig!

här är
februarilistan mycket godis i den. mycket indie.
den här gången får ni inte vara med. men om du lägger Din lista i kommentarboxen under så ylar jag och skriar och spinner.

och så har jag bytt ut elakt spel mot du och jag och natten vit päls myspace.


nöjesguiden har gjort sina nomineringar till bästa barerna där Tröls b.t.w överraskande var med.
Men jag har min egen. En egen bar dit jag ofta går i tanken och rent fysiskt bara ibland, som jag gärna delar med dig. om du tar tåget till köpenhamn. Går av på hovedbangade och bara följer istergade ner en 400 meter så ligger det på höger sida skippers bodega. Här kan man beställa en kall Efes till billigt pris och slå sig ner vid trivial persuit-maskinen för att gotta sig åt high-score där jag, hannes och imri ligger på 4e plats under sebdonymen fint skinn. Jag hoppas att du läser in utmaningen i detta och att jag får se ditt namn på high-score nästa gång. Jag hoppas också att du plockar ner wankmachine från första platsen - ner i skiten. det är rent av förnedrande att en sån uppenbar idiot ligger i topp på ett spel som jag har ödslat bort en halv förmögenhet.

Kommentarer
Postat av: klas

Fan va bra calle, vilken jävla låt!

2009-02-21 @ 09:59:42
Postat av: calle

puh, tack!

det gjorde min dag.

2009-02-21 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback