köpenhamn/fint/sommaren09

skitzad sol så här i augusti. men köpenhamn visar upp sitt finaste nylle idag.



var och såg ett genrep på the knife operan på det kongelige teatret igår. och så såg jag karin dreijer förklara något med mjuka yviga handrörelser. jag tänkte att om karin dreijer skulle komma fram och prata med mig så skulle jag berätta för henne att jag precis kommit hem från bohuslän där jag badat i mareld under stjärnorna. jag ville säga att allt var svart, förutom massa neon som lös upp min kropp i vattnet. very techno. jag tänkte att det kanske var sånt som hon var intresserad av. men karin pratade aldrig med mig.

och en ny spotifylista har vi
här

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah gorkys!



den är skitbra. och lyssna på trumpetaren på slutet. han låter som jens.

2009-08-31 @ 21:24:41
Postat av: calle

älskar den låten. den har allt.

2009-08-31 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback