29

28a ligger lågt, ligger lägre än en sjunken båt.
Det där är från snön faller och det summerar nästan allt.

Vad ska jag nu sjunga? och vad är det att fira?


Sveriges (f.d.) äldsta skrattmås. Foto: KBe. Skrattmåsen på fotot ringmärktes av Lennarth Blomquist i Pildammsparken i Malmö i december 1979. Den var då sex månader gammal. 28 år och sex månader senare hittade Carla Evers en nyligen död ringmärkt mås i Slottsparken, några kilometer från märkplatsen.

Hur som helst har jag bokat bord åt mig själv kl 19:30 ikväll (ons) på 1002. Om du vill göra det samma ring: 040- 972550. och så ses vi där. Och så firar vi som f** på lördag.

Kommentarer
Postat av: Mandy Juno

Äch det där är inte sant, lek mer!

Postat av: klas

grattis på fölse!

2009-04-15 @ 14:39:25
Postat av: calle

tack!! och jag skoja bara. allt är skitkul och nu ska jag ha en glass med en öl!

2009-04-15 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback