*

mitt I-tunes har inte varit sig likt sedan en helgdag för flera veckor sedan då vi hade förfest hemma hos mig med hela vit päls. kvällen slutade med att vi bara laddade ner guilty pleasures och allt sedan dess då jag spelar låtar på random, dyker det fortfarande upp det ena än värre än det andra när man minst anar. idag satt jag på tåget till simrishamn då "genom ett regnigt europa" med tomas ledin från skivan "sånger att älska till 1972- 1997" dök upp. vilket är bissart eftersom jag inte skulle kunna tänka mig att älska till något annat än moneybrother. (skoja).

den 22e maj spelar hela gänget skivor ihop på debaser. det ska bli kul.

Ps. fattar inte varför jag tycker det här är så kul men nu har jag sett den 100 ggr (
paul mccartney imitation).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback