studio

Vit Päls har för en gång skull en bandkassa som är värd något och den skulle jag nu vilja sätta sprätt på genom att ta hela bandet till en studio. Gärna helgen den 15e dec. men jag kan inte malmös studios så bra och tar tacksamt emot tips. ???

Här är personbästa i att ha gjort en ny låt snabbt. Tricket är att det inte är jag så mycket som det är Björn och Benny och en sax och lite klister och en robotröst.

och vem hade förresten trott att det fanns guld att finna i Björnochbenny-åkern?
(förutom
klas kanske, som en gång sagt att dåliga låtar också är bra låtar.)

efter festen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det finns en studio på studiefrämjandet som e rätt schysst. Vi repar där så jag kan kolla upp vad det kostar å så.

2007-11-14 @ 18:20:00
Postat av: Klas

Maddefuckin genious!

Postat av: Kurbitz

Var det efter festen som du gick hem, jag vet inte riktigt om jag uppfattade budkapet, eller vara det efter efterfesten som du var ledsen. Eftersom att jag är något efterbliven kan jag inte förstå hur eftersatt jag är i frågan om efterfester. Hur som helst är det ju synd att du var/blev ledsen efter efterfesten/festen. Krya på dig.

2007-11-15 @ 14:33:58
Postat av: calle

jonas
tack, gör det!

klas
håller med. beatet är överfett. det är liksom tangotechno.

kurbitz
nej den är inte lätt att förstå. men nog var det både fest och efterfest. det är liksom som när det blir för mycket av det roliga, det gör så ont när man kommer ner i varv igen. obs, finsk tangotematik.

2007-11-15 @ 15:37:48
Postat av: Jakob

Det där var fint som en postis-dikt.

På ett bra sätt.

Vi drar ett gäng till österlen på fredag.

Är du där så ses vi kanske

2007-11-16 @ 00:32:16
URL: http://www.radiosidekick.blogspot.com/
Postat av: calle

när staden känns stor och bullrig och man undrar om det är ett moln eller en avgas man ser.
då vill man hänka med jakob och några husarmar ner. till österlen.

how do you like that for a postis?
jag har längtat, men sugit sugit jag ska jobba hela helgen.

2007-11-16 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback