vit-sjukan

image251

imorn ska jag till skillinge. morsan säger att där är nymålat.
men det ligger knappast någon suprise i nymålat.
så fort de ska måla en ny färg, så målar de vitt. det är värsta sjukan. jag lovar.
myspace, fy fan vad allt rör sig där inne nu förtiden. gungar och blixtrar. göööööött.
idag hörde jag kulturarvspaning 2. roxanne. you don´t have to put on those red shoes.
tänk på det hora. nästa gång du ska hora. sting tvivlar...

Bilden ?http://www.angman.se/saltea/images/radio/gurka.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
det här var den bästa party-presenten jag visste. riktigt sjuk. och skumm. vem fan ville ha en sån?

Kommentarer
Postat av: Caroline

HA HA HA HA!!!!! bästa inlägget

Postat av: Bäret

Jag o Lisa brukade alltid ge varadra såna när vi fyllde år, bästa present alltså, både gott och nyttigt samtidigt!

2007-05-19 @ 03:30:03
Postat av: Bäret

Fast vi hade lakrits istället för choklad så klart.

2007-05-19 @ 03:31:09
Postat av: calle

nyttigt... vad hade ni i som var nyttigt?

2007-05-19 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback