emmaboda-götet-malmö

emmaboda var ändå aldra mest en sunkchock. det första som händer är att två nakna herrar kommer mot oss och gör helikoptern. hannes sticker huvudet ur bilen och säger med beklagan: "vafan grabbar, inte den".

spiritualised var ändå sanslöst bra. rough bunnies gillade jag också. angående vår egen spelning med band in box, så var allt inrepat till perfektion. vi är som maskiner. det mest spektakulära som hände var att en humla kom upp på scen och började orbitera runt mitt huvud. här kommer han igen och igen och igen och igen och igen, tänkte jag

image290
image295
image296

efter emmaboda liftade jag till göteborg. Carro hade i egenskap av betydelsefull person blivit inbjuden att bo två nätter på lyxhotell. knappt 4 timmar efter det att jag lämnat emmaboda låg jag med andra ord i ett varmt bad. på kanten fanns olika te-påsar med sköna essenser att doppa i vattnet.

image294
på taket fanns en pool. jag badade så länge i varmt att mitt huvud svullnade och blev soft som snubbarnas på glassfabriken.

image291
och så träffade jag två ugglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback