innan jag somnar 07.12.27.

vad fan är det här för jävla väder? malmö är polen och jag är lurad.
och så är det så förbannat kallt att jag måste ha massor på mig hela tiden. så idag satt jag på bibblan och fann att jag luktade sovsvett. inte beach eller boll-svett, utan lakan och koft-svett. å svett är inte coolt, även om det används som superlativ på husarm-bloggen ibland. igår träffade jag hela gänget på debaser och det var gött som alltid. men jag är trött på mellandagarna nu. känns som att ha fastnat i en söndag, där ljuset kommer från ingenstans och är blåaktigt och matt innan det snart är mörkt igen. förvisso gillade jag august-dramatiseringen, minus skrottnissekulisserna.

good evening.

Kommentarer
Postat av: Laban

Jag tycker August mustasch är väldigt sned hela tiden.

Postat av: calle

haha. faktum är att de hade en lösmustach-supplier i eftertexterna och en assistent lösmustasch-supplier. för de var minst 100 st i filmen. och ågusts var liten men rolig. såg ut som en katt-mustasch.

2007-12-28 @ 09:24:39
Postat av: annelie

jag vill mest tillägga att jag saknar er och att jag hoppas att vi ses på nyår?

2007-12-28 @ 23:15:59
Postat av: calle

hell yeah annelie. vi ses. det blir kul.

2007-12-29 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback