vit päls, and the hard work weekend...


Just det. Vi päls spelar igen redan nu på lördag
28 October at aktivitetshuset

Klockan: 22.00 till kl 03.00 eller så länge folk pallar...
pris: 60 kr
spelar gör även pulejam och massa coola DJs som ser till att man blir svettig av dans.

------------------------------

Och så är det:
24580-142

Jag ska än en gång passa på att göra reklam för now på kb på fredag. Vit päls har den stora äran att få vara Nows gäst på scen i ett helt fantastiskt nummer. vad vi ska göra är en överraskning. men jag kan avslöja så mycket att jag får ett ofrivilligt fånigt flin över mina läppar varje gång jag kommer att tänka på det. det kommer bli fett. på scen klockan 23. Inträde 100 kr.

Headlinar gör:
fibes, oh fibes.

/Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback