Live på barbro 21/1.

som många kanske vet så spelar suburban kids på KB ikväll. Vad kanske inte lika många vet är att the mexicos är förband och att de är riktigt feta och antagligen kommer slå igenom med ett brak inom kort.

Imorn har vi på canarierecords den stora äran att anonsera en lite småhemlig extra spelning med the mexicos i festsalen på caffée barbro.
Det blir ett symboliskt inträdde som går oavkortat till the mexicos tågbiljetter. Som vanligt säljer vi också billig öl och styr upp grym dans. Det är som sagt lite smått hemligt, men för vänner och våra kära bloggläsare och era vänner, så är alla varmt välkomna som vanligt!

Vi ses!
/Calle.


Kommentarer
Postat av: Fredrik (John och Kristoffers vän)

Hej Kalle. Vi har bara träffats en gång I göteborg. Vi åt. Nu har jag sett din blogg. Jag tror att jag gillar dig och din blogg, jo det gör jag, mycket. Ha det fint Kalle, hoppas solen skiner söder om hallandsåsen också.

Vilken fin musik ni släpper, jag gillar Cyndee Leehulko, vilken fågel!

2006-01-22 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback